Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 w systemie bankowości elektronicznej naszego Banku. To kolejny, po Tarczy Finansowej 1.0., Program wdrażany przez Polski Fundusz Rozwoju, którego zadaniem jest wsparcie firm będących w trudnej sytuacji finansowej w związku z epidemią koronawirusa. W przypadku dużych firm wnioski o finansowanie można złożyć bezpośrednio w PFR na stronie www.pfr.pl/tarcza.
Wnioski można składać od 15 stycznia do 28 lutego 2021 r. za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej naszego Banku.
Uprzejmie przypominamy, że od stycznia 2021 r. następuje realizacja w wymogu silnego uwierzytelniania w celu wykonywania zakupów w Internecie za pomocą karty, będzie ona polegała na dodaniu, obok dziś funkcjonującego obowiązku podania jednorazowego kodu przesyłanego w formie SMS, drugiego obowiązkowego zabezpieczenia w postaci kodu PIN dedykowanego dla usługi 3D Secure. Zmiana zostanie wdrożona do końca stycznia 2021 r. Zmiany dokonujemy na portalu internetowym Kartosfera.
Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.
W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:więcej
Szanowni Państwo,
Wprowadzana jest aktualizacja bezpieczeństwa dotycząca połączenia z bankowością internetową eBankNet i eCorpoNet.
Wyłączony zostanie protokół szyfrowania TLS 1.0 i 1.1 do połączenia z bankowością internetową.
Do połączenia szyfrowanego z bankowością internetową pozostanie protokół w najnowszej wersji TLS 1.2.
Protokół TLS 1.2 jest bezpieczniejszy i odporny na znane podatności występujące w starszych wersjach tego protokołu.
Dla użytkowników oznacza to, że do połączenia z bankowością internetową eBankNet i eCorpoNet muszą korzystać z przeglądarek internetowych obsługujących protokół szyfrowania TLS 1.2.
W praktyce Użytkownicy powinni mieć aktualne przeglądarki internetowe oraz korzystać z aktualnych systemów operacyjnych, dla których na bieżąco wydawane są poprawki bezpieczeństwa.
Szanowni Państwo,
Z dniem 7 września 2020 r. wznawiamy obsługę w Punktach Kasowych.
Punkt Kasowy w Ruszczy czynny będzie w następujących dniach i godzinach:
poniedziałek, środa od 8:00 do 14:00
Punkt Kasowy w Zawadzie czynny będzie w następujących dniach i godzinach:
wtorek, czwartek, piątek od 8:30 do 14:30
W trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników, prosimy o stosowanie poniższych zasad:
Jednocześnie zachęcamy do korzystania z kanałów bankowości elektronicznej oraz bankomatów.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Połańcu informuje że, możesz już używać mojeID – zdalnego potwierdzania tożsamości poprzez bankowość elektroniczną. Teraz wygodniej skorzystasz z komercyjnych i publicznych usług online.
Sprawdź:Regulamin usługi mojeID: tutaj
Bank Spółdzielczy w Połańcu informuje że,
Już od 1 lipca 2020 r. wnioski Programu Dobry Start (300+) będą dostępne w systemie bankowości elektronicznej eBankNet
Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 lipca br. w systemie bankowości elektronicznej eBankNet można będzie składać wnioski w Programie Dobry Start (300+) na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny. Świadczenie mogą otrzymać uczniowie do 20 roku życia lub, w przypadku niepełnosprawności, do 24 roku życia. Świadczenie nie obejmuje dzieci, które w roku szkolnym 2020/2021 idą do przedszkola lub tzw. „zerówki".
Jednocześnie przypominamy, że obecny okres świadczeniowy Programu „Rodzina 500+” trwa do maja 2021 r. Wnioski na nowy okres świadczeniowy można będzie składać w systemie bankowości elektronicznej od 1 lutego 2021 r.
Uprzejmie informujemy, iż została w Banku Spółdzielczym w Połańcu uruchomiona procedura przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących TARCZY FINANSOWEJ POLSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU. Reklamację od decyzji PFR należy nadsyłać na załączonym poniżej formularzu na ogólną skrzynkę mailową Banku bank@bspolaniec.pl.
Zgodnie z Uchwałą Nr 81/2020 Zarządu Banku Spółdzielczego w Połańcu z dnia 18.06.2020 r. wprowadza się zmianę oprocentowania niżej wymienionych rachunków:
Od dnia 22.06.2020 r. zmienia się oprocentowanie rachunków:
Klienci indywidulani:
Szanowni Państwo,
Zarząd Banku Spółdzielczego w Połańcu ma przyjemność poinformować, że od dnia 08.06.2020r logowanie do konta bankowości internetowej eBankNet jest jeszcze bezpieczniejsze i wygodniejsze. Służy temu m.in. dodawanie swojego komputera do urządzeń zaufanych.
Po wpisaniu loginu i hasła pojawi się informacja o możliwości dodania urządzenia jako zaufane, po zautoryzowaniu urządzenia nie będzie wymagany drugi etap uwierzytelniania kodem SMS aby móc zalogować się na Swoje konto.
Zgodnie z Uchwałą Nr 68/2020 Zarządu Banku Spółdzielczego w Połańcu z dnia 07.05.2020 r. wprowadza się zmianę oprocentowania niżej wymienionych rachunków:
Szanowni klienci,
Informujemy, iż w naszych systemach Bankowości Internetowej (eBankNet i eCorpoNet) można już złożyć wniosek w programie "Tarcza Finansowa PFR". Jest to rządowy program pomocowy dla mikro, małych i średnich oraz dużych firm, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa.
Wszelkie informacje związane z Programem są dostępne na stronie https://www.pfr.pl/
Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych oferowanych przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe i inne organizacje.
Serwis dostępny jest pod adresem: www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientowSerwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że będzie dla Państwa ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.
Szanowni Państwo,
W związku z sytuacją związaną z pandemią koronawirusa COVID – 19 Zarząd Banku Spółdzielczego w Połańcu, podjął decyzję o wsparciu kredytobiorców.
Klientom, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w związku z pandemią koronawirusa, udostępniamy rozwiązania pozwalające m.in.: odroczyć ratę kredytu lub odnowić okres kredytowania.
Obecnie obowiązujący stan zgrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności
Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. „rezerw krajowych NBP”.
Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.
Szanowni Państwo,
Ze względu na Państwa bezpieczeństwo jak również bezpieczeństwo pracowników Banku od dnia 16 marca 2020 r. do odwołania w placówce może znajdować się ograniczona liczba osób.
Klienci będą wpuszczani pojedynczo.
Osoby oczekujące na załatwienie spraw prosimy, by zachowywały odpowiednią odległość - 2m od innych osób.
Jednocześnie rekomendujemy wszystkim Klientom realizacji płatności bez użycia gotówki czyli przejście na płatności kartą, telefonem, za pośrednictwem bankowości internetowej lub mobilnej.
Za wszystkie utrudnienia przepraszamy
W trosce o zdrowie Państwa oraz pracowników Banku w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, prosimy o rozważenie możliwości ograniczenia osobistych wizyt w naszych placówkach, a w miarę możliwości załatwienie spraw drogą elektroniczną lub przez telefon.
zachęcamy do:
Jesteśmy do Państwa dyspozycji i zapraszamy do kontaktu
telefonicznego (15)865-00-71, (15)865-10-70 lub mailowego: bank@bspolaniec.pl
Osoby oczekujące na załatwienie spraw prosimy, by zachowywały
odpowiednią odległość - 2m od innych osób oczekujących.
Wszystkie placówki Banku Spółdzielczego w Połańcu obsługują Klientów zgodnie z godzinami urzędowania.
O każdych kolejnych zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Połańcu
Zarząd Banku spółdzielczego w Połańcu informuje, że od dnia 14 luty 2018 r. została uruchomiona usługa PayByNet w systemie bankowości elektronicznej.
Usługa PayByNet pozwala w łatwy i bezpieczny sposób dokonać płatności w sklepach internetowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej.
Bank Spółdzielczy w Połańcu informuje, że od dnia 6 czerwca 2016 roku karty płatnicze VISA nowe oraz wznowione będą wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej bezpośrednio na adres korespodencyjny Klienta.
Szanowni Państwo,
zapraszamy do składania wniosku o świadczenie "500+" za pośrednictwem bankowości internetowej.
Aby złożyć wniosek o świadczenie "500+" w systemie bankowości internetowej należy w systemie bankowości internetowej wybrać zakładkę "Zarządzanie" a następnie "500+" i "Wypełnij wniosek 500+".
W związku z pojawiającymi się informacjami o problemach odnośnie uruchomienia systemu bankowości internetowej, zaleca się Klientom Banku wyczyszczenie całej historii przeglądania w przeglądarce internetowej.
W związku zaprzestaniem wsparcia dla przeglądarek internetowych dla systemu Windows XP przez producentów przeglądarek zaleca się przejście na nowsze systemy (np. Windows 7, Windows 8.1, Windows 10) na których mogą pracować najnowsze wersje przeglądarek internetowych (Firefox, Chrome,IE).
Brak aktualnych wersji przeglądarek może powodować że nie wszystkie elementy serwisu bankowości elektronicznej będą dostępne dla użytkownika.
Ostatnią wspieraną wersją przeglądarki Mozilla Firefox dla systemu Windows XP jest wersja 52.
Bank Spółdzielczy w Połańcu informuje, że Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej rozpoczyna nowy okres rozliczeniowy (od 1.10.2017 do 30.09.2018) na otrzymywanie świadczenia "500+". Aby zachować ciągłość otrzymywania świadczenia "500+", Bank informuje, że w usłudze eBankNet (konto internetowe) istnieje możliwość złożenia takiego wniosku do Opieki Społecznej.
Wnioski w systemie bankowości elektronicznej na nowy okres rozliczeniowy można składać już w sierpniu oraz wrześniu 2017.
Jak to będzie zatem wyglądało:
Zapraszamy do korzystania z wyżej wymienionej usługi.
Zgodnie z Uchwałą Nr 118/2017 Zarządu Banku Spółdzielczego w Połańcu z dnia 17.07.2017 r. wprowadza się zmianę oprocentowania niżej wymienionych rachunków:
Zmiany obowiązują od 20.09.2017 r.
Zmiana oprocentowania rachunków dla klientów indywidulanych i rachunków dla klientów instytucjonalnych od 20.09.2017Bank Spółdzielczy w Połańcu informuje, że zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 roku, w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych i uchylenia rozporządzenia (WE) nr 1781/2006 (Dz.U.UE.L.2015.141.1 z dnia 5 czerwca 2015 r.) zmienił się zakres informacji, które winny zawierać dokonywane przez Państwa transfery środków pieniężnych (przelewy).
Zarząd Banku spółdzielczego w Połańcu informuje, że od dnia 2 listopada 2017 r. Nasza Oferta powiększyła się o nowy produkt: Lokata Internetowa oferowana posiadaczom rachunków w ramach serwisu bankowości internetowej EbankNet.
Zarząd Banku spółdzielczego w Połańcu informuje, że od dnia 7 grudnia 2017 r. została uruchomiona usługa szybkich płatności w systemie bankowości elektronicznej.
Zarząd Banku spółdzielczego w Połańcu informuje, że od dnia 14 grudnia 2017 r. Nasza Oferta dla Klientów Biznesowych powiększyła się o nową usługę bankowości elektronicznej "eCorpoNet".
Szanowni Państwo,
we współpracy ze Związkiem Banków Polskich Bank BPS przygotował Poradnik pt.:
"Bezpieczne finanse seniora, czyli jak nie paść ofiarą oszustwa metodą "na wnuczka" czy "na policjanta".Folder ma charakter edukacyjny i przeznaczony jest dla Klientów Banku. Opisuje metody stosowane przez oszustów chcących wyłudzić środki finansowe czy kosztowności od potencjalnych ofiar, którymi są w przeważającej części ludzie starsi. Poradnik podpowiada na co senior powinien zwrócić uwagę przy rozmowie z rzekomym wnukiem bądź policjantem i jak reagować kiedy znajdzie się w takiej sytuacji.
Zachęcamy do zapoznania się z materiałem
Bank Spółdzielczy w Połańcu uprzejmie informuje, że zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r. poz. 62), otworzył rachunek VAT dla każdego Klienta posiadającego rachunek rozliczeniowy w PLN.
Zgodnie z w/w Ustawą, otwarcie i prowadzenie rachunku VAT nie wymaga podpisania odrębnej umowy lub Aneksu do umowy. Ponadto informujemy, że z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunku VAT, Bank Spółdzielczy w Połańcu nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat.
Numer NRB otwartego rachunku VAT oraz zasady i terminy informowania Klienta o saldzie rachunku VAT są dostępne w systemie bankowości elektronicznej eCorpoNet i eBankNet oraz w placówkach Banku Spółdzielczego w Połańcu.
Więcej szczegółów.Bank Spółdzielczy w Połańcu informuje, że od dnia 10.08.2018 nastąpiła zmiana wysokości limitu kwotowego dla transakcji zbliżeniowych przeprowadzonych na terenie Polski z wysokości 30 PLN na 50 PLN.
W związku z wejściem w życie Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady Europy w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego (PSD2) Bank Spółdzielczy w Połańcu informuje, że z dniem 1 lipca 2019 roku zostanie uruchomione dwuetapowe uwierzytelnienie Klienta.
Uwierzytelnienie dwuetapowe/ dwuskładnikowe jest to forma zabezpieczenia Twojego konta. Uruchomienie tego mechanizmu spowoduje, że logowanie zostanie podzielone na dwa etapy:
Informujemy że "SMS autoryzacyjny" do logowania do systemu bankowości internetowej jest bezpłatny.
Bank Spółdzielczy w Połańcu informuje że od 2 sierpnia 2019 roku nastąpi zmiana instrumentów uwierzytelnienia użytkowników bankowości elektronicznej tj. nastąpi całkowite wycofanie listy haseł jednorazowych w postaci papierowego wydruku.
Klientów posiadających listy haseł jednorazowych w postaci papierowego wydruku zapraszamy do siedziby Banku w celu zmiany metody autoryzacji na hasła SMS. Aby móc korzystać aktywnie z usługi bankowości elektronicznej od 2 sierpnia 2019 r., należy przed tą datą zmienić metodę autoryzacji na hasła SMS składając dyspozycję zmiany w placówce naszego Banku.
Klienci posiadający aktywne listy haseł jednorazowych, mogą z nich korzystać do 1 sierpnia 2019 roku (włącznie).
WięcejBank Spółdzielczy w Połańcu informuje, że od października 2019 r. wprowadził do swojej oferty nowe produkty z atrakcyjnym oprocentowaniem.
Rachunek Oszczędnościowy "SAKIEWKA" skierowany dla osób pełnoletnich oraz małoletnich w wieku od 13 roku życia, zarówno dla nowych jak i obecnych Klientów naszego Banku.