facebook image Przejdź do treści

Czy wymieniłeś dowód osobisty na aktualny?

informacja

Zobacz inne aktualności

Zebranie Grup Członkowskich

Zarząd Banku Spółdzielczego w Połańcu działając w oparciu o § 37 ust. 6 i 7 Statutu Banku zwołuje Zebrania Grup Członkowskich i zawiadamia o terminie, miejscu i porządku obrad poszczególnych Grup Członkowskich:

czytaj dalej

Nowy dowód? Bank też chce go poznać!

Wymieniłeś dowód osobisty? To świetnie! Ale czy przyszło Ci do głowy, poinformować o aktualizacji swój bank? Wprowadzić nowy dowód do swojej dokumentacji? Jeśli jeszcze nie, chcemy Ci przypomnieć, jakie to ważne! ℹ️

Zaktualizowany dokument tożsamości zapewni Ci bezproblemowy dostęp do Twojego konta oraz bezpieczeństwo Twoich środków. Aktualizując swoje dane unikniesz również problemów np. przy wnioskach kredytowych.

📅 Kiedy musisz zaktualizować dowód?
✔️ Gdy Twój dokument stracił ważność;
✔️ Gdy zmieniły się Twoje dane (np. nazwisko);
✔️ Gdy odebrałeś nowy dowód osobisty.

W jaki sposób dokonać takiej aktualizacji?

Możesz odwiedzić w tym celu jeden z naszych oddziałów, ale taka wizyta nie jest konieczna. Nowy dokument wprowadzisz też w swojej bankowości internetowej, a konkretniej w zakładce „Mój Profil”.

W razie wątpliwości skontaktuj się z nami tel.: 15 865 00 71

Logo BS Połaniec
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.