facebook image

Doładowanie Telefonów

Tel. 15 865 00 71

 

Doładowanie telefonu w Banku Spółdzielczym w Połańcu

W Banku Spółdzielczym w Połańcu dostępna jest usługa: natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych. Skorzystać z niej mogą posiadacze rachunków w naszym banku: przez usługę bankowości internetowej lub w bankomacie.

 

Informacje istotne dla świadczenia usługi natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych.

Aktualny regulamin usługi doładowań – aktualizowany na bieżąco.

Kwoty doładowań dostępne u poszczególnych operatorów dostępne są w momencie realizacji usługi doładowania (od 5,00 do 300zł).

Reklamacje Klientów dotyczące usługi doładowań należy kierować mailowo na adres Biura Obsługi Klienta: bok@bluemedia.pl lub zasilenia@bluemedia.pl bądź telefonicznie pod numerem: 801 800 822 lub (58) 76 04 822.

W reklamacji należy wskazać numer telefonu, datę i godzinę doładowania, którego dotyczy reklamacja oraz kwotę doładowania i numer ID transakcji (wystarczające jest również potwierdzenie przelewu, które zawiera wszystkie te informacje).

Reklamacje Klientów dotyczące konkursów doładowań należy kierować mailowo na adres Biura Obsługi Klienta: konkurs@bluemedia.pl bądź telefonicznie pod numerem: 801 800 822 lub (58) 76 04 822. W reklamacji należy wskazać nazwę konkursu, numer telefonu, datę i godzinę doładowania, którego dotyczy reklamacja oraz kwotę doładowania i numer ID transakcji (wystarczające jest również potwierdzenie przelewu, które zawiera wszystkie te informacje).

 

Aktualna lista operatorów (widoczna w naszym systemie). Nazwy te są wstawiane do komunikatów w web-service:

Zapytaj doradcę

Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Bank Spółdzielczy w Połańcu podanego przeze mnie adresu poczty elektronicznej wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość.

6 + 15 =

Cyberbezpieczeństwo – pułapki czyhające na młodzież i jak się przed nimi chronić

4 grudnia 2024 r (10:00-11:20) – Webinarium CEDUR UKNF: „Cyberbezpieczeństwo – pułapki czyhające na młodzież i jak się przed nimi chronić”.

Bądź ostrożny podejrzane linki mogą być bramą do oszustwa!

Podejrzane linki mogą być bramą do oszustwa! Nigdy nie otwieraj wiadomości i dołączonych do nich załączników z nieznanych źródeł.

Europejski Miesiąc Cyberbezpieczeństwa

Październik to Europejski Miesiąc Cyberbezpieczeństwa 📅 U nas przebiega on pod hasłem #wnikajwcoklikasz.

  • PLUS
  • T-MOBILE
  • ORANGE
  • HEYAH
  • PLAY
  • POLSAT
  • W RODZINIE
  • VIRGIN MOBILE
  • LYCAMOBILE
  • NJU MOBILE

Bankowość Elektroniczna dla Klientów Indywidualnych

klienci indywidualni ROR

Bankowość Internetowa eBankNet

Dostęp do rachunku i usług bankowych z urządzeń stacjonarnych i mobilnych...   Zobacz więcej

Aplikacja mobilna BSPMobile

Aplikacja mobilna BSPMobile

Aplikacja mobilna BSPMobile to oprogramowanie umożlwiające korzystanie z usług bankowych....   Zobacz więcej

klienci indywidualni ROR

Usługa "Hasło do konta"

Uzyskaj informacje o rachunku przez telefon, dzięki bezpłatnej usłudze...   Zobacz więcej

klienci indywidualni ROR

Usługa "SMS Kontakt"

Komunikacja z bankiem przez SMS: zmiany salda, informacje o środkach i wiele innych...   Zobacz więcej

klienci indywidualni ROR

Doładowanie telefonu

Usługa natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych....   Zobacz więcej
Mobilenet Junior

Aplikacja MobileNet Junior

Dzięki aplikacji dziecko pod czujnym okiem rodziców zdobywa praktyczną umiejętność obsługi mobilnego konta bankowego... Zobacz więcej