facebook image

Doładowanie Telefonów

Tel. 15 865 00 71

 

Doładowanie telefonu w Banku Spółdzielczym w Połańcu

W Banku Spółdzielczym w Połańcu dostępna jest usługa: natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych. Skorzystać z niej mogą posiadacze rachunków w naszym banku: przez usługę bankowości internetowej lub w bankomacie.

 

Informacje istotne dla świadczenia usługi natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych.

Aktualny regulamin usługi doładowań – aktualizowany na bieżąco.

Kwoty doładowań dostępne u poszczególnych operatorów dostępne są w momencie realizacji usługi doładowania (od 5,00 do 300zł).

Reklamacje Klientów dotyczące usługi doładowań należy kierować mailowo na adres Biura Obsługi Klienta: bok@bluemedia.pl lub zasilenia@bluemedia.pl bądź telefonicznie pod numerem: 801 800 822 lub (58) 76 04 822.

W reklamacji należy wskazać numer telefonu, datę i godzinę doładowania, którego dotyczy reklamacja oraz kwotę doładowania i numer ID transakcji (wystarczające jest również potwierdzenie przelewu, które zawiera wszystkie te informacje).

Reklamacje Klientów dotyczące konkursów doładowań należy kierować mailowo na adres Biura Obsługi Klienta: konkurs@bluemedia.pl bądź telefonicznie pod numerem: 801 800 822 lub (58) 76 04 822. W reklamacji należy wskazać nazwę konkursu, numer telefonu, datę i godzinę doładowania, którego dotyczy reklamacja oraz kwotę doładowania i numer ID transakcji (wystarczające jest również potwierdzenie przelewu, które zawiera wszystkie te informacje).

 

Aktualna lista operatorów (widoczna w naszym systemie). Nazwy te są wstawiane do komunikatów w web-service:

Zapytaj doradcę

Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Bank Spółdzielczy w Połańcu podanego przeze mnie adresu poczty elektronicznej wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość.

2 + 3 =

Wielki Piątek 29.03.2024

Informacja o godzinach pracy centrali i oddziałów Banku Spółdzielczego w Połańcu w Wielki Piątek 29.03.2024

Na co uważać i jak nie dać się okraść w Internecie

Webinarium CEDUR UKNF: „Na co uważać i jak nie dać się okraść w Internecie – bankowość elektroniczna dla seniorów. I edycja”.

Informacja o przepisach Rozporządzenia BMR i planie awaryjnym

Rozporządzenie BMR to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/1011 z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie indeksów stosowanych jako wskaźniki referencyjne w instrumentach finansowych i umowach finansowych lub do pomiaru wyników funduszy inwestycyjnych

  • PLUS
  • T-MOBILE
  • ORANGE
  • HEYAH
  • PLAY
  • POLSAT
  • W RODZINIE
  • VIRGIN MOBILE
  • LYCAMOBILE
  • NJU MOBILE

Bankowość Elektroniczna dla Klientów Indywidualnych

klienci indywidualni ROR

Bankowość Internetowa eBankNet

Dostęp do rachunku i usług bankowych z urządzeń stacjonarnych i mobilnych...   Zobacz więcej

Aplikacja mobilna BSPMobile

Aplikacja mobilna BSPMobile

Aplikacja mobilna BSPMobile to oprogramowanie umożlwiające korzystanie z usług bankowych....   Zobacz więcej

klienci indywidualni ROR

Usługa "Hasło do konta"

Uzyskaj informacje o rachunku przez telefon, dzięki bezpłatnej usłudze...   Zobacz więcej

klienci indywidualni ROR

Usługa "SMS Kontakt"

Komunikacja z bankiem przez SMS: zmiany salda, informacje o środkach i wiele innych...   Zobacz więcej

klienci indywidualni ROR

Doładowanie telefonu

Usługa natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych....   Zobacz więcej