facebook image

Usługa "SMS Kontakt"

Tel. 15 865 00 71

Czym jest usługa „SMS KONTAKT”?

 

Usługa „SMS KONTAKT” polega na otrzymywaniu na telefon sieci GSM wiadomości (SMS) informującej o:

  • saldzie rachunku lub wolnych środkach na rachunku,
  • zmianach salda na rachunku,
  • oprocentowaniu posiadanych rachunków,
  • blokadach kartowych.

 

Wiadomości SMS mogą być przesyłanie automatycznie lub na żądanie po wysłaniu SMS.

Korzyści:

  • 24 godzinny dostęp do informacji o wolnych środkach i saldach,
  • na bieżąco uzyskiwane informacje na temat operacji (wpłat, wypłat) z rachunku,
  • kontrola własnych wydatków.

 

Jak korzystać z usługi SMS Kontakt?

  • Aby móc korzystać z usługi SMS należy w Banku złożyć wniosek o świadczenie usługi „SMS Kontakt”,
  • SMS o odpowiedniej treść przesyłamy na numer 3838.

 

Jak jest treść SMS-a wysłanego do Banku?

9425 MODULO#PIN#ZAPYTANIE

MODULO – numer klienta w Banku

PIN – hasło przyporządkowane do telefonu wskazanego we wniosku

ZAPYTANIE – jedna z opcji umożliwiających komunikację z Bankiem

Przykład:

9425 123456#1234#S

Lista krótkich zapytań umożliwiających komunikację z Bankiem:

S  Salda wszystkich rachunków
SB  Salda rachunków bieżących
SK  Salda rachunków kredytów (kredyty)
ST  Salda rachunków terminowych (lokaty)
SR#<nr.Rach>  Saldo wybranego rachunku
O  Oprocentowanie wszystkich rachunków
OB  Oprocentowanie rachunków bieżących
OK  Oprocentowanie rachunków kredytowych (kredyty)
OT  Oprocentowanie rachunków terminowych (lokaty)
OR#<NRB>  Oprocentowanie wybranego rachunku
W  Ostatnie operacje wszystkich rachunków
WB  Ostatnie operacje rachunków bieżących
WK  Ostatnie operacje rachunków kredytowych
WT  Ostatnie operacje rachunków terminowych (lokaty)
WR#<NRB>  Ostatnie operacje wybranego rachunku

Ile to kosztuje ?

  • brak opłaty miesięcznej za korzystanie z usługi,
  • koszt SMS wysłanego do Banku to koszt standardowego SMS wg taryfy sieci telefonii komórkowej wysyłającego,
  • aktywacja usługi oraz koszt wysłanego przez Bank komunikatu – zgodnie z Taryfą opłat i prowizji bankowych.

Zapytaj doradcę

Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Bank Spółdzielczy w Połańcu podanego przeze mnie adresu poczty elektronicznej wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość.

9 + 15 =

BLIK – prace serwisowe

Informujemy, iż pomiędzy 2024-10-12 23:00 a 2024-10-13 05:00 zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe.
Usługa BLIK będzie podczas trwania prac niedostępna.

Program Aktywny Rodzic

Program Aktywny Rodzic wspiera rodziców i opiekunów dzieci do lat 3 w łączeniu obowiązków zawodowych z rodzicielstwem.

Pokochasz od pierwszego płacenia!

Przedłużyliśmy promocję „Pokochasz od pierwszego płacenia”! Możesz z niej skorzystać do 31 grudnia 2024 r.

Bankowość Elektroniczna dla Klientów Indywidualnych

klienci indywidualni ROR

Bankowość Internetowa eBankNet

Dostęp do rachunku i usług bankowych z urządzeń stacjonarnych i mobilnych...   Zobacz więcej

Aplikacja mobilna BSPMobile

Aplikacja mobilna BSPMobile

Aplikacja mobilna BSPMobile to oprogramowanie umożlwiające korzystanie z usług bankowych....   Zobacz więcej

klienci indywidualni ROR

Usługa "Hasło do konta"

Uzyskaj informacje o rachunku przez telefon, dzięki bezpłatnej usłudze...   Zobacz więcej

klienci indywidualni ROR

Usługa "SMS Kontakt"

Komunikacja z bankiem przez SMS: zmiany salda, informacje o środkach i wiele innych...   Zobacz więcej

klienci indywidualni ROR

Doładowanie telefonu

Usługa natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych....   Zobacz więcej