Moje ID i Profil Zaufany
Tel. 15 865 00 71„mojeID” – bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS, w tym także w Banku Spółdzielczym w Połańcu.
Instrukcja PDF – jak aktywować Profil Zaufany – mojeID
Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu. „mojeID” umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Co istotne dla bezpieczeństwa danych, klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik „mojeID” może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Oznacza to dostęp do oferty świadczonej przez przedsiębiorstwa z różnych branż, m.in. dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych, jak i szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego.
Zapytaj doradcę
Informacja nt. przetwarzania danych osobowych znajduje się tutaj.
Więcej szczegółów dostępnych jest na stronie internetowej:
https://mojbank.pl/badz-na-biezaco/aktualnosci/mojeid-juz-w-naszych-bankach
Przed przystąpieniem do zakładania profilu zaufanego prosimy o sprawdzenie czy w bankowości elektronicznej wpisany jest adres e-mail. Jeśli pole „Adres email” jest puste, to należy je uzupełnić wpisując swój adres e-mail.
Sprawdzenia adresu e-mail dokonujemy wybierając kafelek „Mój profil” a następnie „Adres e-mail”.