facebook image

Co to jest Blik

  • Usługa BLIK umożliwia dokonywanie transakcji przy użyciu kodów BLIK generowanych w aplikacji mobilnej BSPMobile, zainstalowanej na urządzeniu mobilnym.
  • Do korzystania z BLIKA potrzebna jest wyłącznie aplikacja mobilna BSPMobile.
  • Aplikacja dostępna jest zarówno na systemie iOS jak i Android.
  • BLIK jest nowoczesnym instrumentem płatniczym, który jest oferowany przez Banki Spółdzielcze i SGB-Bank S.A. przy współpracy z Polskim Systemem Płatności.

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • Szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych .
  • Dokonywać przelewów na numer telefonu, bez podawania numeru konta.
  • Odbierać przelewy na telefon.
  • Wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.

BLIK dostępny w ofercie rachunków: Twoje Konto, ROR JUNIOR, ROR STUDENT, Rodzina PLUS

                                                                  Limity BLIK

Rodzaj transakcji Limit stosowany Limit maksymalny
Wypłata gotówki 2000 zł 10 000 zł
Płatności w sklepach 5000 zł 10 000 zł
Zakupy online 1000 zł 10 000 zł
Przelew na telefon 500 zł 500 zł

BLIK – wypłacaj, przelewaj, płać bezpiecznie i wygodnie

Zapytaj doradcę

Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Bank Spółdzielczy w Połańcu podanego przeze mnie adresu poczty elektronicznej wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość.

10 + 15 =

Więcej o BLIKU:

Gdzie skorzystam z BLIKA ?

W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz wpisując jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji, następnie zatwierdzić go PIN-em na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.

Jak aktywować BLIKA?

Pobierz aplikację BSPMobile ze sklepu Google Play lub App Store.

Aplikacja BSP Mobile – instrukcja zainstalowania

https://bspolaniec.pl/aplikacja-mobilna-bspmobile/

Jak płacić BLIKIEM w internecie?

  1. Wybierz „Płatność BLIK”.
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BSPMobile.
  3. Wpisz kod na stronie internetowej.
  4. Potwierdź płatność w swoim telefonie.

Jak płacić BLIKIEM w sklepie?

  1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BSPMobile.
  3. Wpisz kod na terminalu.
  4. Potwierdź płatność w aplikacji BSPMobile.

Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?

  1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
  2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
  3. Wybierz kwotę wypłaty.
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BSPMobile i wpisz go w bankomacie.
  5. Potwierdź płatność w aplikacji BSPMobile.

Jak zrealizować przelew na telefon BLIK?

  1. Zaloguj się do aplikacji BSPMobile i kliknij w pole „Przelew na telefon”.
  2. Wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przelać pieniądze. Możesz też wybrać odbiorcę z listy swoich kontaktów – jeżeli wyrazisz zgodę na dostęp do Twoich kontaktów w telefonie. System podpowie Ci, czy numer jest zarejestrowany w usłudze BLIK.
  3. Uzupełnij nazwę odbiorcy, tytuł przelewu, wpisz kwotę przelewu i kliknij „Wyślij przelew”.
  4. Następnie zatwierdź przelew na telefon kodem PIN, który masz ustawiony dla aplikacji mobilnej.
  5. To wszystko. Po kilku minutach środki będą już na koncie odbiorcy.

 

Uwaga !

W każdym banku usługę BLIK włącza się niezależnie.
Jednak opcja przelewu na telefon BLIK w danym momencie, może być włączona na ten sam numer tylko w jednym banku.

Bezpieczeństwo

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSPMobile.
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

– aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSPMobile,
– stosuj oprogramowanie antywirusowe,
– stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
– aktualizuj przeglądarki internetowe,

  1. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSPMobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
  2. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSPMobile. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej eBankNet lub dzwoniąc do Banku w godzinach jego pracy.

Regulamin korzystania z usługi BLIK
https://bspolaniec.pl/regulamin-blik/