Aplikacja mobilna BSPMobile
Tel. 15 865 00 71Pobierz aplikację BSPMobile i miej finanse pod kontrolą!
Aplikacja mobilna BSPMobile to oprogramowanie instalowane na urządzeniach mobilnych (smartphone) umożlwiające szybki dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.
- BSPMobile pozwala użytkownikowi na:
- dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty.
- wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
- wykonywanie transakcji: przelewów krajowych, w tym także natychmiastowych, przelewów własnych, doładowania telefonu.
Idealne rozwiązanie dla osób, które często przebywają z dala od komputera.
- możliwość zalogowania się z każdego miejsca do swojej bankowości
- wygoda – stały dostęp do swoich pieniędzy
- szybkie i bezpieczne wykonywanie przelewów, także natychmiastowych
W celu możliwości korzystania z aplikacji BSPMobile należy wygenerować kod parujący w systemie eBankNet, który służy do sparowania urządzenia mobilnego z loginem bankowości elektronicznej.
Aplikację można pobrać i zainstalować, jeżeli urządzenie mobilne posiada system operacyjny w wersji minimum Android 6.0 lub iOS 13.2 (lub nowsze).
Instalacja aplikacji mobilnej – krok po kroku
- Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet, wybierz ikonkę „Mój Profil” i zakładkę „Aplikacja mobilna”.
Link do sklepu Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.bspolaniec.bspmobile
Link do sklepu IOS w APP Store: https://apps.apple.com/pl/app/bsp-mobile/id6444887334
- Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS.
- Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy) w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.
- Na telefon komórkowy zostanie wysłany kolejny
SMS z kodem parującym (13-znakowy numer poprzedzony literami (BS).
- Pobierz aplikację BSPMobile na telefon
(o ile wcześniej jej nie pobrałeś) ze sklepu Google Play lub
App Store, w zależności od systemu operacyjnego telefonu.
- Po zainstalowaniu aplikacji BSPMobile
wpisz kod parujący (13-cyfrowy).
- Podaj swój login do bankowości
- Ustal swój indywidualny kod PIN
służący do logowania się do aplikacji mobilnej BSP Mobile.
- Wpisz ponownie ustalony
swój kod PIN.
- W ostatnim kroku podaj nazwę tworzonego
profilu, który ułatwi Ci jego identyfikowanie.
- Możesz już korzystać z nowej formy
autoryzacji w aplikacji BSPMobile.
Informacje dodatkowe:
Aplikację BSPMobile da się powiązać z wieloma loginami. Należy utworzyć nowy profil dla każdego z nich.
- Aby utworzyć nowy profil trzeba być wylogowanym z aktualnego profilu.
- Następnie rozwinąć zakładkę u góry „Menu” i poprzez opcję „Dodaj nowy profil” rozpocząć opcję parowania nowego loginu, postępując tak jak przy parowaniu pierwszego loginu.
Zmiana urządzenia mobilnego
W przypadku zmiany telefonu na inny, poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (zakładka „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.
Zapytaj doradcę
Bankowość Elektroniczna dla Klientów Indywidualnych
Bankowość Internetowa eBankNet
Dostęp do rachunku i usług bankowych z urządzeń stacjonarnych i mobilnych... Zobacz więcej
Aplikacja mobilna BSPMobile
Aplikacja mobilna BSPMobile to oprogramowanie umożlwiające korzystanie z usług bankowych.... Zobacz więcej
Usługa "Hasło do konta"
Uzyskaj informacje o rachunku przez telefon, dzięki bezpłatnej usłudze... Zobacz więcej
Usługa "SMS Kontakt"
Komunikacja z bankiem przez SMS: zmiany salda, informacje o środkach i wiele innych... Zobacz więcej