facebook image

Aplikacja mobilna BSPMobile

Tel. 15 865 00 71

Pobierz aplikację BSPMobile i miej finanse pod kontrolą!

Aplikacja mobilna BSPMobile to oprogramowanie instalowane na urządzeniach mobilnych (smartphone) umożlwiające szybki dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.

  • BSPMobile pozwala użytkownikowi na:
    • dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty.
    • wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
    • wykonywanie transakcji: przelewów krajowych, w tym także natychmiastowych, przelewów własnych, doładowania telefonu.

    Idealne rozwiązanie dla osób, które często przebywają z dala od komputera.

    • możliwość zalogowania się z każdego miejsca do swojej bankowości
    • wygoda – stały dostęp do swoich pieniędzy
    • szybkie i bezpieczne wykonywanie przelewów, także natychmiastowych

W celu możliwości korzystania z aplikacji BSPMobile należy wygenerować kod parujący w systemie eBankNet, który służy do sparowania urządzenia mobilnego z loginem bankowości elektronicznej.

Aplikację można pobrać i zainstalować, jeżeli urządzenie mobilne posiada system operacyjny w wersji minimum Android 6.0 lub iOS 13.2 (lub nowsze).

Instalacja aplikacji mobilnej – krok po kroku

  1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet, wybierz ikonkę „Mój Profil” i zakładkę „Aplikacja mobilna”.

wybierz ikonkę

Link do sklepu Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.bspolaniec.bspmobile

Link do sklepu IOS w APP Store: https://apps.apple.com/pl/app/bsp-mobile/id6444887334

 

  1. Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS.

2. Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS 

  1. Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy) w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.

Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy)

  1. Na telefon komórkowy zostanie wysłany kolejny
    SMS z kodem parującym (13-znakowy numer poprzedzony literami (BS).

  1. Pobierz aplikację BSPMobile na telefon
    (o ile wcześniej jej nie pobrałeś) ze sklepu Google Play lub
    App Store, w zależności od systemu operacyjnego telefonu.

Pobierz aplikację BSPMobile na telefon

  1. Po zainstalowaniu aplikacji BSPMobile
    wpisz kod parujący (13-cyfrowy).

Po zainstalowaniu aplikacji BSPMobile wpisz kod parujący

  1. Podaj swój login do bankowości

Podaj swój login do bankowości

  1. Ustal swój indywidualny kod PIN
    służący do logowania się do aplikacji mobilnej BSP Mobile.

Ustal swój indywidualny kod PIN

  1. Wpisz ponownie ustalony
    swój kod PIN.

  1. W ostatnim kroku podaj nazwę tworzonego
    profilu
    , który ułatwi Ci jego identyfikowanie.

podaj nazwę tworzonego profilu

  1. Możesz już korzystać z nowej formy
    autoryzacji w aplikacji BSPMobile.

Możesz już korzystać z nowej formy autoryzacji w aplikacji BSPMobile

 

Informacje dodatkowe:

Aplikację BSPMobile da się powiązać z wieloma loginami. Należy utworzyć nowy profil dla każdego z nich.

  • Aby utworzyć nowy profil trzeba być wylogowanym z aktualnego profilu.
  • Następnie rozwinąć zakładkę u góry „Menu” i poprzez opcję „Dodaj nowy profil” rozpocząć opcję parowania nowego loginu, postępując tak jak przy parowaniu pierwszego loginu.

Aplikację BSPMobile da się powiązać z wieloma loginami

Zmiana urządzenia mobilnego

W przypadku zmiany telefonu na inny, poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (zakładka „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.

Zmiana urządzenia mobilnego

Zapytaj doradcę

Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Bank Spółdzielczy w Połańcu podanego przeze mnie adresu poczty elektronicznej wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość.

15 + 15 =

Cyberbezpieczeństwo – pułapki czyhające na młodzież i jak się przed nimi chronić

4 grudnia 2024 r (10:00-11:20) – Webinarium CEDUR UKNF: „Cyberbezpieczeństwo – pułapki czyhające na młodzież i jak się przed nimi chronić”.

Bądź ostrożny podejrzane linki mogą być bramą do oszustwa!

Podejrzane linki mogą być bramą do oszustwa! Nigdy nie otwieraj wiadomości i dołączonych do nich załączników z nieznanych źródeł.

Europejski Miesiąc Cyberbezpieczeństwa

Październik to Europejski Miesiąc Cyberbezpieczeństwa 📅 U nas przebiega on pod hasłem #wnikajwcoklikasz.

Bankowość Elektroniczna dla Klientów Indywidualnych

klienci indywidualni ROR

Bankowość Internetowa eBankNet

Dostęp do rachunku i usług bankowych z urządzeń stacjonarnych i mobilnych...   Zobacz więcej

Aplikacja mobilna BSPMobile

Aplikacja mobilna BSPMobile

Aplikacja mobilna BSPMobile to oprogramowanie umożlwiające korzystanie z usług bankowych....   Zobacz więcej

klienci indywidualni ROR

Usługa "Hasło do konta"

Uzyskaj informacje o rachunku przez telefon, dzięki bezpłatnej usłudze...   Zobacz więcej

klienci indywidualni ROR

Usługa "SMS Kontakt"

Komunikacja z bankiem przez SMS: zmiany salda, informacje o środkach i wiele innych...   Zobacz więcej

klienci indywidualni ROR

Doładowanie telefonu

Usługa natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych....   Zobacz więcej
Mobilenet Junior

Aplikacja MobileNet Junior

Dzięki aplikacji dziecko pod czujnym okiem rodziców zdobywa praktyczną umiejętność obsługi mobilnego konta bankowego... Zobacz więcej